måndag 18 februari 2008

Inget nytt här heller

Känner att jag snart kan sluta med den här bloggen. Om inget väldigt oförutsett och oväntat händer, kommer jag att fortsätta äta som jag gör nu så länge jag kan tänka mig. Fick Uffe Ravnskovs senaste bok på posten idag - "Fett och kolesterol är hälsosamt!" och den gör mig bara ännu mer övertygad. Allt vi har lärt oss är trams. Beläggen finns inte. Prestigen gör det, däremot.

Det enda problemet jag har nuförtiden är att jag svettas så kopiöst om nätterna. Frågade runt lite på Kolhydrater i Fokus, och antingen är det klimakteriet (...nää...) eller nåt som går över snart. Jag vet inte jag. Nåt har hänt med ämnesomsättningen, eller nåt annat hormonellt. Jag är inte varm. Jag bara svettas. Litervis. Men det är väl bara att fortsätta tvätta. Mig och sängkläderna. Varje dag...

Inga kommentarer: