torsdag 25 oktober 2007

Uppmuntran

Måste bara berätta om igår. Jag var på en av våra avdelningar för första gången på några veckor - och FLERA stycken kommenterade att det syns att jag har blivit smalare. I takt med just den synliga (om den nu verkligen är det) effekten - blir det lättare att stå för min ät-stil. De ser att jag mår bra (fortfarande, efter snart två månader), de ser att jag inte tänker ge upp (varför skulle jag...) och de ser att det har effekt på fettprocenten i kroppen. Flera (som i början var skeptiska) börjar mumla "kanske det är SÅ man ska göra....".

Härligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till att det går så bra!
Själv har jag kontaktat en personlig kostrådgivare som nu hjälper mig att analysera vad jag äter fel etc. Känns bra för mig. Vi är nog olika alla och olika saker fungerar på olika människor. Det som är viktigt är att man mår bra. Håll i tjejen! Bra jobbat!