söndag 9 september 2007

Lite mindre

I fredags innan kalaset provade jag en kjol som jag knappt fick runt mig för tre veckor sedan. Med mycket inandning och pös över midjan, så gick det väl, men det var inte vackert. Och så i fredags. Plötsligt var det lätt att knäppa den. Den satt som en smäck! På tre veckor! Kände mig otroligt nöjd. Använde inte kjolen på kalaset, men känslan var trevlig.

De senaste dagarna har huvudvärksperioderna varit färre. Känner dock att jag är oerhört mycket känsligare för alkohol än tidigare, men det är väl iofs ingen stor nackdel. Visst. Jag tycker mycket om nästan allt med alkohol i, men det är ju inte så svårt att låta bli när man har ett mål att nå. Försöker hålla mig till bara rödvin. Tog en liten whisky också, och det gick ganska bra. Men man har ju läst att alkohol stoppar upp ev viktnedgång, så det är ju bara onödigt.

I övrigt är jag fortfarande lika pigg lika länge. Magen är i fin form. Jag känner mig mer harmonisk än tidigare. Det är skönt.

Inga kommentarer: